AT THE RESTAURANT
Títol: Role play “At the restaurant”.
Contingut que es treballa:Vocabulari relacionat amb el restaurant(menjar, begudes), estructures,
entonació.
Àrea per la qual es treballa:Llengua anglesa.
Estratègies
didàctiques: Hi ha transmissió de continguts,
tècniques col·laboratives i
treball individual.
Cicle: Tercer
Aplicació didàctica:Primer els alumnes han realitzat diferents activitats relacionades amb
el contingut que vull treballar durant aquest trimestre. Els alumnes han estudiat el vocabulari bàsic d’un restaurant a través d’aquesta pàgina web a través
d’activitats diverses de relacionar, completar espais, fer parelles, ordenar
frases, etc.
Posteriorment
hem passat a la segona fase de la tasca, que consisteix amb l’elaboració d’una
carta d’un restaurant. Aquesta tasca s’ha realitzat en parelles i cada grup a
elegit quin menjar, begudes, postres, etc hi havia al seu restaurant.
Per
acabar, els alumnes han estudiant un diàleg senzill entre dos clients i un
cambrer. Els alumnes s’havien d’aprendre un diàleg bàsic però es podia
ampliar tant com volguessin.
Per
tal que els alumnes tinguessin una idea del tipus de representació que se’ls
demanava en vàrem veure un grapat a la
xarxa.
El
resultat final de la tasca és la representació davant de tota la classe dels
diàleg del restaurant. Per fer la representació s’ha d’utilitzar tot el
material elaborat prèviament (menjar, begudes, doblers, etc)
Pàgina web: http://www.agendaweb.org/
Avaluació: S’ha tengut present, l’entonació, pronúncia i tota la posada en escena
davant la classe. Com a mestre també he valorat tota la feina feta anteriorment
abans de realitzar el “role play” davant la classe.
Valoració: La meva valoració és molt positiva. Em sembla una tasca molt adequada
per aquest cicle, a més els alumnes a part de divertir-se veuen una utilitat
real al que treballen a classe.
Imatge :