AT THE RESTAURANT

Títol: Role play “At the  restaurant”.
Contingut que es treballa:Vocabulari relacionat amb el restaurant(menjar, begudes), estructures, entonació.
Àrea per la qual es treballa:Llengua anglesa.
Estratègies didàctiques:  Hi ha transmissió de continguts, tècniques col·laboratives i
treball individual.
Cicle: Tercer
Aplicació didàctica:Primer els alumnes han realitzat diferents activitats relacionades amb el contingut que vull treballar durant aquest trimestre. Els alumnes han  estudiat el vocabulari bàsic d’un restaurant  a través d’aquesta pàgina web a través d’activitats diverses de relacionar, completar espais, fer parelles, ordenar frases, etc. 
Posteriorment hem passat a la segona fase de la tasca, que consisteix amb l’elaboració d’una carta d’un restaurant. Aquesta tasca s’ha realitzat en parelles i cada grup a elegit quin menjar, begudes, postres, etc  hi havia al seu restaurant.
Per acabar, els alumnes han estudiant un diàleg senzill entre dos clients i un cambrer. Els alumnes s’havien d’aprendre un diàleg bàsic però es podia ampliar  tant com volguessin.
Per tal que els alumnes tinguessin una idea del tipus de representació que se’ls demanava  en vàrem veure un grapat a la xarxa.

El resultat final de la tasca és la representació davant de tota la classe dels diàleg del restaurant. Per fer la representació s’ha d’utilitzar tot el material elaborat prèviament (menjar, begudes, doblers, etc)

Pàgina web: http://www.agendaweb.org/  
                      http://www.youtube.com/watch?v=S5hsfNo2JRU

Avaluació: S’ha tengut present, l’entonació, pronúncia i tota la posada en escena davant la classe. Com a mestre també he valorat tota la feina feta anteriorment abans de realitzar el “role play” davant la classe.
Valoració: La meva valoració és molt positiva. Em sembla una tasca molt adequada per aquest cicle, a més els alumnes a part de divertir-se veuen una utilitat real al que treballen a classe.

Imatge :